Estee Lauder

Вие обичате ли златото?  💫
Аз го обожавам под всякакъв вид и форма... Било то, като бижу, като аксесоар, дреха, обувки, home decor или грим... Каквото се сетите... 😊
Веднага ми грабва окото...
За това и обожавам тази серия от Estee Lauder.
Сенките са Estee Lauder Pure Envy Sculpting Eyeshadow Pallette in ether Day and Night Colors.
Богатите, наситени цветове на сенките ги правят лесни за нанасяне, лесни за блендване, двете палитри разполагат с всички необходими цветове за да съумеем да си направм и дневен  и вечерен грим. Цветовете са изключително издръжливи и си остават пигментирани върху окото през целия ден.
Четката е Blending Bruah и с нея много лесно се нанасят цветове.
Червилата са от серия Estee Lauder Sculpting Lipstick Pure Color Envy. Комплексът за време за освобождаване от влага подпомага улавянето и уплътняването на хидратацията. Устните се чувстват непрекъснато овлажнени през целия ден. Супер кремообразно, плъзгащо се без усилие, покрива равномерно. Чувствително меко и гладко, луксозно удобно. 6-часово износване.
Limited Edition Estee Lauder Sculpting Blush palette е палитрата за контуриране и хайлайтване на лицето. Използвам я всеки ден. Първо защото е в много компактна опаковка, която лесно мога да пъхна в чантата си и второ, защото цветовете идеално пасват на тена на кожата ми.
И любимия ми lip gloss ever
Estee Lauder Pure Envy Sculpting Lip Gloss - Shade 420 - Reckless Bloom, който е много плътен, със страхотни бляскащи частици и е идеален за една топла, ежедневна визия .
Парфюма е Roberto Cavalli Eau de Parfum - Eau De Parfum 75 ml. Него използвам главно през зимата, защото аромата му е по тежък, по хладен бих казала и за мен е по подходящ за по студените месеци от годината. Изключително дълготраен аромат и един от любимите ми. 
Часовника е Michael Kors. Един от любимите ми. Аз обожавам часовници и не излизам от вкъщи без такъв.
Златно съвършенство!!! 💛

Популярни публикации