Бюджетни/Дрогерийни грим продукти - Ревю. Drugsrore Makeup Products - Review


Здравейте! 😊
Съвсем не отдавна получих като подарък няколко продукта от един нов за мен сайт на име Dodis International.
В кутията имаше три продукта - база за грим, червило и коректор, за които имам публикация в Блога и можете да я прочетете. Разбира се, аз бях много приятно изненадана от милия жест и веднага проучих този сайт. Оказа се, че това е официалният вносител на марките CATRICE, Essence, IDS Colour и много други, които са бюджетен клас. По принцип, винаги съм била предобедена относно по - евтината козметика и съм предпочила, да си купувам висок клас продукти, особено откакто се занимавам с това професионално. Преди си мислех, че щом един продукт е евтин, то той несъмнено не става, но се оказва, че това далеч не е така (не мога да повярвам, че това са думи, изречени от моята уста).  Толкова впечатлена останах от някои от продуктите им, че започнах да си купувам разни неща от сайта, тъй като и доста Ю Тюбъри, които следя се изказват доста ласкаво за доста продукти.

Най напред искам да ви запозная с палитрата на IDC Colour - NATURAL. Получих я като подарък и още с отварянето се влюбих в нея, защото е в точно любимата ми гама. Топли, нежни цветове, подходящи за ежедневни, леки гримове. Палитрата разполага с 12 цвята, като има и матови, което ме спечели. Не си падам много по перлени цветове, особено в ежедневието. Сенките се прашат в палитрата, но при нанасяне върху клепача не падат прашинки по лицето (поне при мен така се получи), цветовете не са от най пигментираните, което не винаги е минус. Понякога дори предпочитам такива сенки, защото много бързо и лесно се блендват, което я прави много подходяща, ако сте начинаещ в грима и нямате опит с преливането на цветовете. Разполага и с няколко перлени цветове, които бих използвала по скоро за вечерен грим, но Rose Gold цветовете, толкова ми харесаха, че ги използвах за ежедневна визия. Много хубава палитра и на много достъпна цена.

Може би най - силно впечатление ми направиха моливите за вежди на CATRICE. Имам Malaika Raiss, Slim'Matic и най - новото ми попълнени е Bam Brow, който също ми е подарък от тях (мнохо са мили, нали 😊). За него мога да кажа, че е изключително подходящ, ако сте начинаещи в грима, защото самата форма на писеца е изключително удобна и трудно може да сбъркате, а в случай, че го наоравите, лесно ще коригирате това с меката и удобна четка от другата страна на молива. Slim'Matic от стоя страна е много по тънък и прецизен, но и по наситен и с него много по лесно може да оставите следи по веждата, ако натискате много и не прелеете добре цвета. И той има четка от другата страна, но тя не е с косъмчета, а от типа на спиралата. Malaika Raiss не присъства на снимката, но той ми е любим. За него ще ви разкажа в друг мои пост.

Гела за вежди е на CATRICE - Clear Brow Gel и фиксира добре. По принцип е безцветен, но моя е вече доста стар и се е оцветил. 

Следващият продукт, които много харесах и напоследък използвам постоянно е HD Liquid Coverage Foundation. Този ФДТ притежава, най - леката и въздушна текстура, от всички, които съм използвала до момента. Като кадифе застава на лицето и е много подходящ ако имате мазна кожа. При суха може би няма да стои много добре, защото има вероятност да изсуши допълнително кожата. С матов финиш и издръжливост през целия ден, без да се налага да го оправям, не помръдва от лицето, а най - много го харесвам, защото при него няма този creasing ефект, който мен ме влудявя в оглед на това, че вече имам зони, нуждаещи се от Ботокс 😳🙈. Мога да кажа, че го усещам дори по лек от крема ми за лице. 

Друг често използван продукт от мен напоследък е ружа на Essence - Hip Girls. В него има няколко розовеещи и прасковени цветове, които когато се смесят става чудо. На моя тен на кожата, много отиват такива цветове и затова го използвам ежедневно откакто си го купих. Дори прилагам един трик когато бързам и го изпилзвам като сенки. Върху клепача също стои чудесно.

Няма да се спирам на коректора на Essence - Camouflage +Matt Concealer, защото го описвам в предишен пост, но ще кажа, че е много добър за ниската си цена и е много покривен. Може би е една идея изсушаващ. Смятам да пробвам Catrice Liquid Camouflage - всички казват, че е страхотен.

Базата за грим на Essence - Mattifyng +Pore Minimizing Primer също я има в предишен пост. Добре прикрива порите и грима е бетон когато я използвам.

Червилата на CATRICE много ми допадат. Въпреки, че като цяло съм привърженик на матовите червила има дни, в които искам по силна хидратация на устните и посягам към обикновените класически червила. Техните са издръжливи и то наситени през цялото време. Това червило е в страхотен кафяв цвят, които е много подходящ за сезона и подчертава очите ми.
За грима си обаче исках хем този цвят, хем да е мат, хем да има и лек бледо розов оттенък, за това го смесих с едно мое любимо червило на Kiko Milano и стана точно каквото исках. 

Очната линия е на CATRICE - Liquid Eyeliner. Не се размазва, изсъхва за секунди, матова, мега наситено черна, с тънък и прецизен писец. Страхотна и ми е любима.

Спиралата е от AVON, казва се Big & Extreme от серията Mark. Нова ми е и все повече я харесвам. Не бих казала, че удължава миглите, но ги прави много обемни, наситено черни, без да спластява и най - важното - не се размазва и не падат прашинки под клепача от нея. За долния клепач използвах спирала на Sephora - Outrageous Curl – Dramatic Volume & Curve Mascara Ultra Black. Тя има много малка четка и е единствената, с която не се цапам при нанасянето. 

За да подчертая окото, нанесох черен молив във водната чиния на долния клепач, като използвах BROOKLINE Eye Pencil.

Нямам Деогериен продукт за кунтуриране, хайлайт и пудри, за това използвах любимата си палитра за контуриране- Kat Von D SHADE +LIGHT REFILLABLE FACE CONTOUR PALETTE, Хайлайтъра ми е от TheBalm - MARY-LOU MANIZER и също ми е любим от мнооого дълго време, до сега никой не е успял да го измести в сърцето ми. 

*Като извод мога да кажа, че и в по ниските класове могат да се намерят страхотни грим продукти. Това ми мнение е обаче, изцяло за декоративната козметика, в никакъв случай не посягам към евтини продукти, когато става въпрос за Бяла козметика и грижа за кожата. Това си е лично мое мнение. 😊






Популярни публикации