Epoch Baobab Body Butter - Nu Skin



"Дървото на живота" - не случайно Epoch Baobab Body Butter е наречен така!🌳💚
Есента е красив сезон, носещ със себе си хлад, уют и пъстри, пастелни цветове, но с настъпването на студените сезони, освен с топли дрехи, ние трябва да се запасим и с подходящата грижа за кожата ни. Нарочените като изключително вредни, силни слънчеви лъчи през лятото, са много по-малко през есента и зимата, и това до голяма степен приспива вниманието ни от вредното влияние на ниските зимни температури. В стремежа си да избягаме от студа, непрекъснато подлагаме кожата си на резки промени като от ниските външни температури, прибирайки се на топло тя често понася огромни температурни разлики. Така кожата ни страда много и започва да загрубява, става суха и губи своята свежест. Като цяло студът е враг на красотата и затова през зимата кожата ни определено има повече нужда от специални грижи, отколкото през лятото.
Моята кожа е изключително чувствителна и веднага усети температурните промени, но този крем на Nu Skin съживи кожата на тялото ми, даде й нов живот и сега тя е еластична, подхранена и хидратирана, и готова да посрещне студените дни. Вече втора опаковка свършвам, а трета е на път към мен.

Epoch Baobab Body Butter е крема за тяло, който винаги съм търсена. И го намерих! Подходящ за суха и чувствителна кожа. Помага при екземи, псориазис, стрии, дехидратирана кожа. С екстракт от Баобаб. Покрива всички изисквания, които търся в един body cream. Уханието му ме обгръща и ме следва до момента, в който не го отмия. Гали сетивата ми! Прави кожата изключително мека, гладка и свежа.
Отне ми доста време, докато се сетя на какво познато нещо ми мирише... ами на него си. Съпруга ми позна опаковката и ми припомни, че съм го използвала преди, докато живеехме в Лондон. Тъй като аз използвам ужасно много кремове, просто е избягал от съзнанието ми, но не и аромата му. Припомних си, колко много и защо го харесвах тогава и че спрях да го купувам, когато се прибрахме в България, защото смятах, че тук не се предлагат продукти на Nu Skin, но това съвсем не е така. Въпреки, че няма Nu Skin на българския пазар, дистрибутори на марката са разположени из цялата страна и спокойно може да поръчате техни продукти. Аз не съм дистрибутор, но може да поръчате и на мен. 😊
Но да се върнем на крема...
 Вече съм споменавала, че по време на бременност нямах нито една стрия, но много рязко след раждането свалях килограми и това, че кожата ми беше станала изключително суха, ми повлиян неблагоприятно и стриите не закъсняха. Epoch Baobab Body Butter се справя отлично с тях. Доста от тях изчезнаха напълно, а другите толкова изсветляха и се смалиха, че са едва забележими. Изключително подходящ крем за хора, вариращи драстично в килограмите,  активно спортуващи, спазващи дуета. Жени, които са родили току - що и които се нуждаят от интензивна грижа и стягане на кожата. Подходящ за хора, които обичат да глезят и да се грижат подобаващо за кожата и тялото си. 😊

От семената на Baobab се получава ценно масло, чрез метода на студеното пресоване. Полученото масло представлява лека маслена течност със светложълт или златист цвят. То е богато на витамини A, D, E и F, бета-каротин, аминокиселини, които са необходими за здравата кожа. Маслото от Баобаб е богато на линолова киселина (омега-6), има овлажняващи, регенериращи и антиоксидантни свойства.

Знам, че вече съм отделяла внимание на този крем в друг мой пост с продукти на Nu Skin, но смятам, че Epoch Baobab Body Butter заслужава цял пост и внимание, само за себе си!

Популярни публикации