Face Care - Nu Skin


                   Здравейте, приятели!

Вече съм споделяла с вас, че от лятото започнах да използвам продуктите на Nu Skin и останах очарована от тях.
Тук ще ви разкажа за тези, които за момента най - силно са ме впечатлили.

На снимката може да познаете любимият ми изкуствен тен, който нямаше как да не спомена отново. Използвала съм много подобни продукти, но като него втори няма - страхотен е. Няма да се спирам на него, защото вече имам отделна публикация, в която го описвам обстойно. Може да я прочетете. 😊


Следващото ми откритие е:
EPOCH GLACIAL MARINE MUD
С употребата й забелязвам, по-мека и гладка кожата си. Ревитализиращата глинена маска с морски ботанически растения извлича мръсотия от кожата. Съдържа изключително фини кални частици и оставя кожата свежа, обновена и здраво изглеждаща. Подходяща е за всички типове кожа. Винаги преди употреба трябва да се разклати, тъй като съдържа активни съставки, които трябва да се активират. Другото интересно при нея ми беше, че НЕ трябва да изсъхва на лицето. Много е подходяща за хора с акне /освен, ако не е във много тежка форма /. Свива порите мигновено и е истинско удоволствие за мен, да я използвам. При нея забелязах, че от както я използвам, пъпки от сорта на гнойни и подкожки не са ми излизали въобще, което е чудесно. И не на последно място, MUD маските са супер актуални в Instagram, за това я грабвайте и веднага си качете селфи с нея. 😄 🙈


POLISHING PEEL SKIN REFINISHER
Клинично доказано е, че е еквивалентен продукт на професионалното микродермабразио! Чрез тиквени ензими, ексфолиращият крем възобновява, омекотява и полира кожата, а Bentonite Clay премахва мъртвите кожни клетки и токсините. Изключително деликатен пилинг с много фини частици, които по никакъв начин не дразнят кожата. След употреба придава много по младежки вид. Съвършено полира лицето, като оставя гладка и мека кожата. Отново и този продукт свива порите. Веднага се забелязва разлика в състоянието на кожата на лицето,поне при мен. Умората ми се е изпарила от лицето и имам свеж вид, дори сияен бих казала. Особено ми харесва, защото в домашни условия мога да постигна резултат като след посещение при козметик.


Exfoliant Scrub / Extra Gentle
Ако и вие мразите почистващи скрабове за лице, които направо ви съдират кожата - то този е най-подходящ за вас. Почистването с него е изключително приятно, именно защото е много деликатен към кожата, не драска и не я зачервява. Масажирайки лицето, той отстранява всякакви нечистотии, мъртви клетки и токсини, отблокира порите, като така позволява на кожата да диша. Има лек охлаждащ ефект, който допълнителното ме прави по бодра, съответно отново със свеж вид. Не изсушава кожата. Забелязах, че черните ми точки значително намаляха откакто използвам този скраб. И получавате всичко това, само след 30 секунден масаж... Nice, а?! 😁


И не на последно място е
Creamy Hydrating Masque.
Съдържаща биоадаптивни ботанически екстракти, екстракти от кактуси и борови шишарки, за да помога на кожата да остане хидратирана и блестяща, тази маска е нещо като SPA в бутилка.
Захаридният изомер обвързва влагата с кожата, намалява сухотата и дава на кожата здрава вид. Екстрактите от кактус и борови шишарки помагат на кожата да изглежда влажна и сияйна.
Като използвате тази маска, защитавате кожата си от сухата, тежка среда. Благодарение на гладката и кремообразна формула, успокоява чувствителната кожа. Кактусния екстракт влива успокояващи хранителни вещества, като така поддържа кожата здрава, красива и напълно овлажнена. Подобрява текстурата на кожата и повишаване нивата на влага, съответно кожата е мека и гладка. Бих в препоръчала на хора с много суха кожа, ще им свърши чудесна работа. Моята от своя страна, както беше много суха, премина в комбинирана с омазнена "Т" зона и за това не я използвам толкова често, колкото преди. Сега фаворит ми е Mud маската. 😊
__________________________________

Вече използвам и други продукти на марката Nu Skin, но за тях ще ви разкажа по нататък. Сега ще им дам време, в което да си създам мнение за тях 

Не забравяйте да харесате Facebook страницата ми Medi Hristova /Makeup Artist and Beauty Lovers и да ме последвате в Instagram - @medi.hristova. 💗

Популярни публикации