LIPMAX LIP GLOSS REVIEW


                Здравейте момичета! 😊

Вчера получих изненада от LipmaX Bulgaria, като ми изпратиха едно от техните червила за проба.
Първо впечатление ми направи  колко приятно мирише червилото. Още в мига, в който го разпечатах се разнесе страхотен аромат на горски плодове и по точно на малинки, и още в този момент ми идеше да го изям. След като го отворих аромата стана още по силен и вече стабилно съжалих, че не бях закусила... 😄
Предполагам от LipmaX, предварително са проучили какви цветове харесвам най - много, защото цвета, който бяха подбрали за мен беше удар в десетката. Толкова любим мой цвят! Още повече сега през есенния сезон, когато се носят по тъмни цветове, подходящи за атмосферата на вън, изборът им е страхотен и червилото вече е в дамската ми чанта. Днес отново избрах да съм с него, защото ми предстои динамичен ден и искам червилото ми, да е възможно най - дълготрайно, именно каквото е това. Червилото не помръдна от устните ми в продължение на над 12 часа вчера, като изтрито беше единствено в горната част на горната ми устна и то защото, Дани ми го пребриса с ръчичка. Въпреки, че ядох и пих няколко пъти, то не се изтри. Нито веднъж през този интервал от време не го поднових, именно за да тествам неговата издръжливост и начин на износване. Изненада ме и факта, че не остави гадна ивица /лента във вътрешната част на устните. Не се напуква, много е леко, не тежи на устните, има един изтръпващ ефект при нанасяне, който кара устните да набъбнат и изглеждат по - големи, прави устните много плътни и е с уголемяващ ефект.

Определено бих си купила и други червила на марката и горещо ви ги препоръчвам! 🔥 🔝 💄

www.lip.bg / @lipmaxbg 

Популярни публикации