My Hair / Part 1


Здравейте приятели! 😊

Винаги съм получавал въпроси свързани с косата си. Първоначално най - честите бяха от къде си купувам коса, какви треси /ако така се нарича изобщо /, колко грама ми е и такива подобни, но след като заявих в Facebook страницата си ( Medi Hristova /Makeup Artist and Beauty Lovers) и Instagram профила си (@medi.hristova), че нямам и никога не съм слагала изкуствена коса, въпросите от сорта почти спряха. Тогава обаче ме заля една вълна от други въпроси, а именно - как поддържам русата си коса толкова дълга, с какво се грижа за нея, подлагам ли я на топлинна обработка и колко често, какви продукти използвам и т.н. Тази вълна не спира и до днес и още повече се засили, след като си качих снимки с цветната си коса преди няколко месеца и сега преди няколко дни. Най - честия въпрос от няколко дена на сам е "Как не ти изгаря косата при тези боядисания?".
Реших да отговоря на всички (до колкото е възможно) с този пост и да ви обясня за моята #hairroutine и всичко, което правя за косата си.
Така... 😊
Първо нека започна от там, че както вече споменах, никога не съм си удължавала косата по какъвто и да е начин. За мое щастие, косата ми по рождение е много гъста с дебел косъм и здрава. Като ученичка в по горните класове бях с черна коса и тогава косата ми се подлагаше на сериозен турмоз от моя страна, защото постоянно я изправях. За съжаление, тогава изобщо не съм отдавала голямо значение на косата си и единственото, което използвах да я предпазвам бяха кристали. Миех я с обикновени шампоани и балсами, изправях я с всякакви преси, предимно ефтини (все пак парите ми трябваха, за да обикалям кафетата и баровете 😄), дори с ютия. Сега само при мисълта за ютията върху косата ми, цялата настръхвам и ме обзема панически ужас.
След като завърших училище посъбрах акъл и започнах да се грижа повече за косата си, дори започнах да израствам черното, защото беше с кана, а тя не подлежи на обезцветяване. И в момента, в който беше доста израстнала я подстригах много късо, като по това време беше адски нашумяло Карето, покрай Виктория Бекъм и аз естествено, точно така се постригах.
В продължение на няколко години след това не я боядисвах и бях с естествения си цвят и така косата ми стана много здрава и дълга. В един момент обаче, рязко ми прещрака, че искам да съм руса и започнах постепенно да я изсветлявам, с по светла боя, на следващия път по светла и така в един момент вече бях руса. Точно в този период и грижата за косата ми се промени драстично. Започнах да посещавам фризьорски салон при всяко боядисване и да правим това само с професионални бои, съответно от фризьоркире ми разбрах, колко е важна грижата за косата. Преди смятах, че да отидеш на фризьор за да се подстрижеш е напълно достатъчно / пак казвам, тогава съм била доста малка и заблудена/, но в последствие се убедих, че грижата за косата далеч не се изчерпва само с това да я подстрижеш.
Салона, който посещавам и до днес /10 години по късно/ работи само с марката Matrix Professional Haircare. Така моята коса се влюби в тази марка и до днес продуктите, които използвам са именно на Matrix.
Прочети Part 2 👩

Популярни публикации