Любими маски / Част 2 - Корейски Шийт маки

Здравейте! 😊
Преди няколко дни публикувах снимка в Инстаграм, в която показвам всички мои любими маски за лице за миналата година и споменах в текста, че имах и любими шийт маски, които няма как да покажа, защото не пазя празни опаковки 🤷‍♀️. След това в стори качих, кои са всъщност въпросните маски и от там получих въпроси относно тях. Това ме подтикна да напиша този пост, в който да ви разкажа (до колкото и самата аз съм информирана), за въпросните маски.

Първо искам да започна с това, че съм използвала само и единствено Корейски шийт маски и не мога да ги сравня с никакви други всъщност. За момента си купувам Корейска козметика от beautybakery.bg и от kocos.bg, защото знам, че те предлагат страхотни продукти. Пробвала съм и други Корейски продукти освен маски и наистина тяхната козметика е един съвсем различен свят.
Доста рових в Google photo, за да намеря някакви съхранени мои снимки на маски, но не намерих кой знае колко много. Все пак съм запазила няколко снимки с едни страхотни от Beauty Bakery и една от KoCos Bulgaria.







Шийт маските произхождат от Южна Корея, известна със своята отдаденост на козметиката и грижата за кожата. Това са маски, изработени от няквъв материал, най-често био-целулоза, която е изцяло натурален продукт, с голяма абсорбираща способност. Като се постави на лицето тя заема формата му. Напоени са със серум, който е богат на хранителни вещества, като най-често витамин Ц, екстракт от перла, водорасли, екстракт от морски организми и други, а за да се предотврати замърсяване с бактерии /гъбички , повечето маски съдържат ферментирали натурални съединения, като Lactobacillus. Тези маски се различават от останалите, защото те не трябва да се отмиват след употреба, а с потупващи движения се донанася останалия серум върху кожата. Изключително лесни са за употреба, защото са еднократни и с тях се стои по 15-20 мин. Шийт маските имат изключително бърз ефект при подобряване външния вид на кожата именно заради богатия на полезни съставки напоен серум в тях. Те не изсушават кожата, придават й блясък, подхранват я и я хидратират много добре. Целта на шийт маските обаче не е да почистват или екфолират кожата и поради тази причина, трябва да се използват допълнителни почистващи и екфолиращи продукти или маски.
Има всякакви шийт маски, така че смятам, че всеки може да намери подходящата за себе си.
Аз съм много доволна от вида и усещането на кожата ми след употребата на една такава маска и съм си обещала, че през тази година ще използвам повече шийт маски.

Популярни публикации