New in Dodis International / Essence and CATRICE products Review


Миналия ден беше от онези дни, в които ти звъни куриер, че е пред у вас и ти хукваш, без дори да се замисляш, че всъщност нищо не очакваш да пристигне с въпросната куриерска фирма. 🤭🙈

Получих страхотни продукти за проба от DODIS International, които са на марките Essence и CATRICE, и които изпробвах минути по късно.
От обяд, та чак до късната вечер (за нормалните хора полунощ), бях с грим, който направих с тези продукти + още няколко (за да направя цялостен грим) и които са на същите марки (за да има синхрон все пак), с изключение на контуриращият продукт. Нямам нищо за контуриране от тези марки.


Нека започнем с фон дьо тена мус 1 Minute Face Perfector на CATRICE.
Първоначално, като го отворих и си казах, лелеее... той е с поне 4 тона по тъмен цвят от подходящия за моя тен, но се оказа, че този мус се адаптира и след 5-10 мин. почти се сля с кожата ми. За съжаление обаче, аз наистина съм с порецалово светла кожа и ми стоеше леко оранжев, но не дразнещо. Мисля, че в дните, когато имам тен, ще ми стои чудесно. Като изключим недоразумението с цвета, този кремообразен ФДТ ме впечатли неочаквано. Много добре полира кожата и порите стават съвсем незабележими, но не бих казала, че напълно ги заличава. Много е приятен за носене и не тежи на кожата, не се усеща, че е там. Но най - силно ме впечатли с това, че изобщо не се врязва в бръчките по лицето, а напротив - изглажда ги и това не се променя през целия ден, което беше УАУ. Имайте в предвид обаче, че ако сте със суха кожа, едва ли това е вашият продукт, защото до известна степен изсушава кожата, което в моя случай беше добре, тъй като моята е комбинирана/мазна. От към покривност също не е вашият ФДТ, ако търсите нещо full coverage. Има леко покритие, много близко до естественото излъчване, но не и прозрачно все пак.


Спиралата за обем и извиване You Better Work на Essence е много добра. Първо - има страхотна извита четка, която ми е любима. Водоустойчива е, много наситено черна и в действителност придава страхотен обем на миглите. Не падат прашинки от нея под окото, като се носи по дълго време, разделя миглите убийствено добре и въпреки, че не е за издължаване - придава впечатляваща дължина.


Очната линия The dip eyeliner Waterproof на Essence, също ми хареса. Много наситено черна, не се размазва, работи се много лесно с нея, благодарение на острия й и прецизен писец. Отстраняването й също е лесно - не се замазва по лицето, като някои други, които притежавам. Определено ми харесва.


Червилото - гел за обемни устни - Plumping на CATRICE мноооого ми хареса и да ви призная, вече е в дамската ми чанта 🤭. Благодарение на хиалуроновата киселина, която съдържа, страхотно хидратира устните, прави ги мекички и видимо уголемени. Нещо в това червило стимулира хиалурона в устните ми да набъбва още повече и този ефект много ми допада. Единствен недостатък е цветът. То, всъщност това не е недостатък на продукта, а по - скоро си е недостатък за мен, защото цвета не ми пасва особено. Аз имам най - светият цвят (010), но той е толкова еднакъв с тена на кожата ми (дори е по - светъл), че ми придава малко болнав вид. За щастие на сайта www.dodis.bg има и други цветове, а за момента, си го използвам, като върху него нанасям лек цвят с друго червило. Въпреки, че цвета не е моят, ефекта от това червило е страхотен и смятам да си го използвам редовно.


Към фиксиращият спрей You Better Work на Essence бях много предобедена, защото съм имала fixing spray от марката и изобщо не ми хареса, но този е много добър. Не оставя бели точки по лицето, както правеше другия, фиксира добре и е много приятен, освежаващ лицето. Запечатва грима така, че да издържи на силно интензивни активности- дори без пудра и е в много удобна опаковка, която е лесна за пренасяне (на почивка например).


 Озаряващият серум за лице Golden Dust на CATRICE исках да оставя за накрая и причината е, че това е продукта, който най- малко ме впечатли (да не кажа разочарова). Самата идея за него е страхотна, видът му е страхотен, но като интензивност изобщо не ме грабна. Аз харесвам наистина пигментирани хайлайтъри, а този е твърде деликатен за моя вкус. Много слаба интензивност има. Пробвах го и смесен с фон дьо тена ми, за да постигна озаряващ ефект и пак не ми се получи. Но това, че не се харесва на мен, не означава, че няма да се хареса на вас, особено, ако вие предпочитате семпла и по - деликатна визия. Тогава това е вашият продукт. Но на мен наистина не ми допадна. Ще продължа да експериментирам с него и ще ви държа в течение в Инстаграм. Последвайте ме 😊 - @medi.hristova.

А това са допълните продукти, които използвах:
Праймър, коректор, молив за вежди, гел за вежди, руж и бронзант.



Благодаря Ви, DODIS International! 😊 ❤️🌹

Популярни публикации