POWERlips fluid lip gloss by Nu Skin

Хей, хей...
Здравейте всички! 😊

Искам да ви покажа едно страхотно матово червило. Както знаете, ако следите Facebook страницата ми Medi Hristova /Makeup Artist and Beauty Lovers, че аз обожавам матовите червила и винаги ги предпочитам пред другите видове. Червилото е течно матово червило - POWERlips fluid на Nu Skin в цвят DETERMINED.
Моя, много близка приятелка ми го подари и вчера имах възможността да го тествам цял ден. Ако ме следвате в Instagram /@medi.hristova/ вече знаете, там качих сторита за него. Та, вчера прекарах приблизително над 7 часа, в които това червило не помръдна от устните ми, освен във вътрешната /влажната част/ на устните, но цветът му е такъв, че грам не се забелязваше.

Използвам възможността и да ви покажа грима си, който е моят вечен ежедневен грим. 😊

Ще напиша и малко инфо за червилото, в случай, че решите да си го купите. Между другото тази марка разполага със страхотни продукти, в които приятелката ми спомогна да се влюбя, като ми донесе богат асортимент и в момента използвам доста продукти на марката, но ще направя специален пост за това скоро.

За червилото💄
Съдържа витамин Е, Пчелен Восък, Каолин и олио от Авокадо, за да не напуква устните, а да ги увлажнява и хидратират. Нямате нужда от молив за очертаване. Нанася се много лесно и осигурява обем на вашите устни.
Подарете си красиво изглеждащи устни за много дълго време, защото червилото трае наистина много дълго върху устните, а и най-хубавото е, че не оставя следи.
Вчера лично се уверих в това. ❤️


Популярни публикации