Каква бяла козметика взех със себе си на морето... Nu Skin


Хей, хей ... 
Здравейте всички! 😊

Надявам се, че си прекарвате добре през лятото и се забавлявате. Съвсем на скоро и аз бях на почивка със семейство си и да ви кажа честно, това събиране на багажа за първи път ми "спря тока" 😄.
Първо, че за първа година опаковам багаж за трима и второ, изобщо не предполагах, че за бебо ще е заета цялата кола и ще има два пъти повече багаж от моя. 😄 🙈
Но това са си моите неволи - нека не ви занимавам сега с тях.

В процеса на опаковане бях пред сериозна дилема - кои и какви всъщност продукти да взема със себе си на морето, за да се грижа за кожата си?! 🤔 
Тогава, сякаш изпратена от вселената за да ми помогне се появи моята приятелка, която си пристигна от чужбина, и с която бяхме заедно на почивка, и ми донесе цяла торба с продукти на Nu Skin.
Тя е дистрибутор на тази марка и от известно време ми разказваше за нея, но аз имах доста продукти да изразходвам и изчаквах, за да не се затрупвам излишно.
____________________________________________

Първият продукт, който силно ме грабна е EPOCH BAOBAB BODY BUTTER. 
Този крем за тяло е върховен и не случайно е наричан "Дървото на живота". Дълбоко хидратира кожата, предпазва и премахва стрии, помага при псориазис и екзема. Този богат крем утолява жаждата на кожата с масло от Ший и плодовете на африканското Баобабово дърво. Чрез метода на студено пресоване се получава това ценно масло от Баобаба.
Изключително подходящ за жени, като мен, които скоро са родили или в момента са бременни и кожата им е подложена на рязка промяна. За хора  които драстично варират в килограмите, било то от диета, спортуване или напълняване. Аз самата не очаквах толкова да ми хареса, но вече не го заменям за друг, поне за момента.
_____________________________________________

Следващият продукт е Фон-дьо-тена

ADVANCED LIQUID FINISH. 

Този Фон-дьо-тен дава светлинен облик и младежки вид на кожата, има кадифена, гладка текстура, средно покривен е и има anti-aging ефект. Забелязах, че по никакъв начин не запушва порите и освен това е много издръжлив. Усещането с него бих сравнила като с крем - много приятно и леко.

___________________________________________

Продукта, който на мен най - много ми харесва и използвам ежедневно върху себе си, а също и върху клиентите си е
NAPCA MOISTURE MIST. 
Спрея е подходящ за коса, лице и тяло.
Тази овлажняваща мъгла е перфектна в дните, когато жегата е непоносима и с едно напръскване получавам страхотна прохлада и освежаване. Използвам го и като основа за грим, и като фиксатор за грим. Забелязвам, че от както го използвам като fixing spray гримът ми остава непокътнат, освен това е сияен и изглеждам някак си по свежа. Обожавам този спрей, хора. Великолепен е!
Той е мултифункционален - освен за вече изброените неща, може да се използва и за успокоение след слънчево изгаряне, успокоява отоци на ходила, които се подуват от топлината, служи като топлинна защита на косата  преди преса или сешоар. Според мен си е задължителен продукт.

_____________________________________________

Абсолютно задължителен продукт за мен, без който не тръгвам на никъде и имам разположен из цялата къща, във всяка кола и дамска чанта е балсама за устни. От както имам хиалуронова киселина в устните, те задължително трябва да бъдат хидратирани постоянно и вече от около 5 години съм неразделно с Lip Balm на всякъде. Нямаше как да пропусна да си взема и пробвам този на Nu Skin LIP PLUMPING BALM. 
Балсам за устни ще помогне устните ви да изглеждат по-пълни, като същевременно им помага да се чувстват хидратирани и меки. Има уголемяващ и ментов ефект, а както знаете аз обожавам точно този ефект на избръждяване на устните. 😊

_____________________________________________

Въпреки, че бях на море, не мога да се похваля с голям тен, защото съм много бяла и съответно използвах SPF 50, а и с това обикаляне по спешни кабинети с Дани не ми остана много време за плаж.
Обаче аз много обичам през лятото да имам тен, защото предимно нося къси панталонки, а не е много готино краката да са бели като сняг 😄🤭🙈, та поради тази причина използвам и изкуствен тен, като в случая отново е на Nu Skin - SUNRIGHT INSTA GLOW. 
Чуден, хора, чуден!
Моментално попива, не става на петна, разнася се супер гладко и равномерно, въпреки, че го нанасям директно с ръце, без да използвам специална ръкавица за тази цел. И след 10 мин. вече съм с тен. Освен това не цапа дрехите, което е много важно. Подходящ е и за лицето освен за тялото, има златни бляскави частици, което допълнително прави кожата по сияйна и блестяща. Много, много добър продукт отново.

_____________________________________________

И накрая, но не на последно място прочутата AGELOC LUMISPA. 
LumiSpa представлява система за почистване на лице, която отнема точно 2 мин. Тя прониква дълбоко в кожата, като внимателно почиства мръсотията, омазняванията, бактериите, грима и токсините чрез своето патентовано въртящо се действие за затягане на порите. Тя оставя кожата по-гладка и чиста, като същевременно намалява появата на порите. Машинката индикира с трептене когато трябва да се смени зоната след 30 сек. Усещането след нея е неописуемо приятно. Подобрява еластичността на кожата нейната текстура, заглажда фините бръчки, прави по незабележими възрастовите петна, кожните несъвършенства и премахва белези от акне, които аз за щастие нямам, но ако вие имате, то тя ще направи чудеса с вида на кожата ви.
Тя се използва с подходящ за вашия тип кожа Cleaner, а след това се нанася маска за лице, съответно крем и т.н.
На снимката съм изложила по един продукт за всеки тип кожа, но аз лично използвам този за суха, защото моята е такава.
____________________________________________

За момента няма продукт на марката от тези, които аз съм използвала, който не бих препоръчала.
Nu Skin е висок клас козметика, на по високи цени, но определено си заслужават всеки лев.
Качеството е преди всичко!





Популярни публикации