Farmona Sun Balance - Слънцезащитни Продукти + ББ Спрей за Изкуствен Тен

Хей, хей... 
Здравейте всички  😊 

Искам да ви споделя мнението си за Слънцезащитните продукти на Farmona - Farmona Sun Balance.
Много дълго време се колебаех на коя марка да заложа за тазгодишния си холидей и ми се искаше това да е нова марка, която да не съм използвала до момента. Не, че съм недоволна от предишните /с някой изключения/, но аз просто съм си такава, обичам да експериментирам и да пробвам нови неща, и това не се отнася само за козметиката, а като цяло.

Тъй като за мен е много важна визията и презентирането на един продукт, най - напред ме грабна опаковката и това,  какви емоции ме завладяха, като видях тези свежи, лятно - морски цветове и хубавите палми. Наистина много красива опаковка. За щастие не се изчерпват само с красив външен вид, а са и много добри защитници от UV лъчите. От доста лета отивах с готов тен на море, защото редовно посещавах солариум, но сега с бебо ми е адски трудно да намирам свободно време за своите прищевки и ми се наложи да си припомня, какво е да отидеш на плаж бял като сняг и да отразяваш като огледало слънчевите лъчи. 🤭 Никак не е приярно да се съобразяваш постоянно колко време се печеш, ама, след потапяне намазах ли се или забравих, дали пък не започвам да почервенявам... 🤦‍♀️🤷‍♀️
Все супер досадни неща, които са способни да ме откажат от плажа особено, ако съм изгоряла още на първия ден, както обикновено се случваше при мен.
  Тази година реших, че е време да взема сериозни мерки, за да не си провалям плажувянето и да се прибера все пак с някакъв тен, и по възможност да избегна въпроси от сорта - "А, ама, че ти не беше ли на море, защо си толкова бяла?" - въпрос, който направо не "убива" . 🙄

И така, след като вече на всички ни стана ясно, колко съм впечатлена от визията на продуктите е ред да ви кажа и как са се справили те в борбата с моята аристократично бяла кожа.
Първо те са изключително лесни за употреба, защото са под формата на спрей / освен този за лице / и нанасянето на продукта върху кожата става много лесно и равномерно. След като изспръска спрея от него веднага се разнася една божествена миризма, супер свежа и приятна, която много бих желала да притежавам под формата на парфюм или крем за тяло поне. Убийствен аромат!
Консистенцията на двата спрея за тяло - този с SPF 50 и този за бърз загар е много приятна, не е тип олио, а по - скоро като крем, но доста по втечнен, който веднага попива в кожата, без да оставя мазни следи и петна. Дори като влезете във водата от вас не се разнасят разни мазнотии, като от разлян нефт, както съм сигурна сте забелязвали, да се случва, ако използвате олио.
Кремчето за лице за разлика от спрейчетата е с гъста консистенция и с буквално две капвания от него с размер на грахово зърно, ще успеете да си намаже цялото лице и шия. При него само не ми харесва, че стои бяло на лицето доста дълго, докато не се абсорбира от кожата или пък аз слагам много - не съм сигурна, но във всеки случай смятах, че 50ml няма да ми стигнат до никъде и ще си купувам допълнително, а то се оказа, че дори след като и съпруга ми се маза с него, даже половината не сме изхабили.
И най - важното за тези продукти е, че си вършат страхотно работата. Изобщо дори за миг нямах зачервявания от слънцето и имам един красив равномерен тен.


_____________________________________________

Последният продукт, който също много харесах е ББ Крема за изкуствен тен.
Него успях да пробвам едва, след като вече се прибрахме от морето, защото там имахме малко притеснения с бебо и вируса, който хвана, но за щастие всичко мина... ,та ББ Крема използвам върху вече наличния ми тен / който не е особено голям, в предвид белотата на кожата ми и 50- тия фактор, който използвах /, но определено получавам много естествен вид на кожата, не като обичайния от изкуствен тен - жълтооранжево червеникави оттенъци, а съвсем естествен цвят. Разнася се много равномерно и не остава на петна, но аз, като превантивна мярка винаги си ексфолирам тялото преди да го използвам. Не цапа дрехите ми и попива на секундата. Никога не бях използвала BB Крем за тяло преди - голям пропуск от моя страна.


Лабораторията на Натурална Козметика Фармона комбинира най-новите постижения на козметологията с подхранващите свойства на натуралните растителни съставки. Отново натурална козметика - за това избрах нея. 😊




Популярни публикации