Body Scrub Kiwi - Marelin Cosmetics

Хей, хей...
Здравейте всички! 😊

Лятото вече е към края си, слънчевите дни започват да намаляват и с изпращането на лятото, изпращаме и част от тена си. За мен това е голяма мъка, защото аз и без друго много трудно се сдобивам с него. 😄
Има начин обаче, да задържим тена за по дълго и става много лесно, освен това е и много приятно.

 Ексфолиране - това е метода.
Получаваме тен, когато слънцето стимулира производството на меланин в кожата ни, което променя цвета на горния слой. Този слой се сменя приблизително на 2 седмици, затова е хубаво клетките на кожата ни да са в началото на своя цикъл. Заради това преди да се печем, е добре да ексфолираме тялото си. Можем да си купим готов продукт или да си направи сами, но аз лично предпочитам първия начин. На мен не ми се занимава сама да си правя каквото и да е, а и не разполагам с необходимото свободно време.

Любимият ми в момента е Боди Скраба с Киви 🥝 на Израелската козметика Marelin Cosmetics. Той има 3 действия:
🔹 премахва мъртвите клетки
🔹 подхранва кожата
🔹 забавя стареенето.
Оставя ароматен и овлажняващ слой на кожата, което й придава главозамайващ аромат. Ускорява кръвообращението. Идеален за интензивно обновяване и регенерация на кожата, от което кожата става гладка като на бебе. Особено подходящ в борбата с целулита, за прилагане преди подлагане на кожата на процедури за тен и за използване в сауната.
Освен всичко това много добре овлажнява кожата и след като го използвам, аз не нанасям крем за тяло, защото обожавам миризмата му, а и защото не чувствам необходимост от допълнителна хидратация, което го прави и икономичен продукт, защото така спестявам пари. ☺️
Скраба е много нежен и деликатен към кожата. Предлага се в 7 различни аромата, така че може да задоволи вкуса на всеки.

Популярни публикации