NYX AWAY WE GLOW EYESHADOW PALETTE REVIEW




Хей, хей...
Здравейте всички! 😊

Да, знам, това е още една топла палитра, но аз обичам топлите nude цветове и не се сдържах. NYX пусна тази палитра в две разновидности, наречени Lovedbeam и Hooked On Glow. В рекламните изображения те всъщност изглеждат много еднакви, но не са чак толкова. Едната има по-сумрачни, розови и nude цветове, докато другата съдържа асортимент от nude и зелени цветове. Аз предпочох тази с розовите, защото както вече предполагам знаете, аз обожавам розовото. 

Този неустоим нов набор от цветове в разкошната палитра AWAY WE GLOW, не можа да подтисне моята неутолима жажда да си купувам сенки в топлата гама. 10 нюанса сенки за очи, включваща удивителните бронзови, прасковени и розово-златни тонове, обещаващи маслена тейстура, са идеални за направата на лек ежедневен грим, но има и варианти за опушване на очите така, че да са подходящи за вечерно излизане или иначе казано - всичко от което аз имам нужда на едно място с едно малко изключение. Палитрата има един недостатък според мен и това е, че в нея не присъства светъл матов цвят, който да се нанесе под веждата. Светлият цвят тук е по скоро пигмент, който е разкошен, но твърде бляскав за да бъде нанасян под веждата, според моите предпочитания. Аз винаги предпочитам да нанасям там матов бял цвят.





Относно самите сенки - да, маслени са, да, блендват се много лесно и да, ронливи са. Това, че са доста прахообразни за мен не е проблем, защото винаги гримирам първо очите си, а след това лицето, именно за да избегна попадане на сенки по вече готовата основа на лицето. Но ако вие сте свикнали да започвате с грим първо на лицето, то имайте в предвид този факт. Цветовете са наситени, добре пигментирани и нямат неприятен мирис. Палитрата е компактна и лесна за пренасяне. Аз използвам сенки на NYX Cosmetic за първи път, за това не бих могла да дам сравнение с други техни сенки, но в сравнение с останалите ми палитри, са на едно добро ниво спрямо цената си.





Гримът ми от снимките е много семпъл, ежедневен, който направих супер бързо преди да изляза и останах много приятно изненадана, колко се харесах с този цвят, наподобяващ розово злато. Чудно подчерта зелените ми очи и придаде много свеж вид на погледа ми.
Определено бих препоръчала тази палитра на хората, които предпочитат по неутрален, семпъл и лек грим в топлата гама.

Ще се радвам, ако ми пишете в коментарите, вие използвате ли я, дали ви харесва и какво е мнението ви за нея като цяло.

Целувки,
Меди 😊 

Популярни публикации