Essence Cosmetics / Products / Review


Здравейте, приятели! 😊

Съвсем изненадващо за мен, преди няколко дни получих пратка от DODIS International, състояща се от 3 продукта на марката Essence - основа за грим, коректор и червило.
Много се зарадвах от милия жест и нямах търпение да пробвам продуктите. Направих си един доста екстравагантен грим, който едва ли всеки би харесал, но аз не се страхувам да експериментирам нито с цветовете, нито с визията, нито с грима. Освен това обожавам комбинацията на турско синьо с розово и с лилаво.



🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹

Първият продукт е Essence матираща основа за грим с черна глина.


Този праймър минимизира порите и е с много лека текстура. Изобщо не тежи на кожата и много ми хареса. Съдържа черна глина, която има за цел да матира кожата и бих казала, че този ефект е постигнат, поне при мен. Гримът ми беше много издръжлив и почти не помръдна от лицето ми в продължение на 7 часа, а по принцип огромните ми пори, почти не се забелязваха. Изненада ме цветът, защото е тъмно сив, а не прозрачен, както обикновено, но нанесен на лицето, си става прозрачен и "изчезва".
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹

Вторият продукт е Essence течен коректор камуфлаж и мат.



Коректора е водоустойчив и с мнооого високо покритие, чак изненадващо високо. Аз изобщо не очаквах, че коректор на тази смешна цена, може да бъде толкова качествен и покривен. Изобщо не ми се събра в гънките под очите, не се размазва, не изсуши зоната под очите ми и прикрива всяко несъвършенство /като ужасната пъпка, която ми се появи вчера 🙄/. Има матов финиш, но както казах, без да изсушава и утежнява. Прикривал и татуировки, но аз не мога да потвърдя това, поради липсата на такива. Ако имате много тъмни кръгове под очите или някакви пигментни петна - това е вашият коректор, с две ръце го препоръчвам. Другото, което ми направи впечатление е четката му, тя е различна от обичайните и всъщност с този тип плоска гъбичка работя за пръв път. Ами, по лесно ми се стори да ви кажа.🙂
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹

Остана третият продукт от кутията ми, а именно Essence матово червило Velvet Matte. 

Както се подразбира от името на червилото, то е матово. Не си представяйте обаче, обичайно матово червило, защото то съвсем не е такова. Формулата му е изключително кремообразна и грам не изсушава, не се напуква и не се люпи от устните. Има матов финиш, но той не е чак толкова мат, което пък много ми допада, защото хем не е сухо, хем не е твърде гланцово/мокро. Усеща се супер комфортно и приятно, мирише страхотно - на горски плодове, май на малинки, много ми допада. Има мега наситен цвят и е доста дълготрайно. Само че, аз имам един малък проблем с това червило и то е, че много цапа. При други обстоятелства това едва ли би ми представлявал някакъв проблем, но от както съм мама и синът ми е залепен за мен, като етикет, цапащите червила са ми проблем. 😄 🙈 Цвета, който от DODIS International са решили да ми изпратят, беше изстрел точно в десетката - сърахооотен цвят, от най - любимите ми. 😊
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹

Не съм добре запозната с продуктите на Essence, освен, че имам основа за сенки, но от това, което виждам до момента съм впечатлена. И тя, както и тези 3 продукта много ми харесват. Определено ще пробвам и други продукти от Dodis.bg и им благодаря, за тези, които ми изпратиха. Те са нови и се радвам, че съм от първите, които ги пробват. 😊


Популярни публикации