Почистващо Мляко за лице с Алое Вера от Marelin Cosmetics

От дълги години не използвах тоалетно мляко, защото имах ужасни спомени от подобен тип продукти навремето. Щипеха ме, пареха ми на очите и трябваше обилно да ги мия с вода - тоест да си намокря и половината коса... казано с други думи - не ги обичах изобщо, но и навремето нямаше голям избор при козметичните продукти, като сега, а се налагаше с нещо да си махам грима.
Преди известно време обаче, от Marelin Cosmetics, ми изпратиха малко количество от това Почистващо Мляко за Лице с Алое вера, за да го пробвам и от тогава до днес, това е вече втора опаковка, който използвам, като този ми е подарък и ще използвам момента, да благодаря на Marelin Cosmetics, за милия жест. 😊 ❤️

Изключително деликатно почиства лицето, без да дразни нито кожата, нито очите ми, не се отмива, което ми е любимо и мирише на разкош.
Знаете, че дълбокото почистване е ключът към здравата и добре поддържане кожа на лицето, за това трябва да подбираме много внимателно продуктите, които използваме.
С тази цел е създадено и млякото за почистване на лице на Израелската козметика Marelin Cosmetics . Този лосион с кадифена и нежна структура почиства кожата и успешно поддържа баланса на pH в нея. Оставя усещане за мекота и свежест, също е чудесен като основа за грим. Вече е изпробвано 😊.
Почистващото мляко е създадено на базата на съставки, които ефективно са грижат за свежестта на кожата и е обогатен с ароматни масла, екстракт от Портокал, Бадемово масло, Алое Вера, масло от Сандалово дърво, Витамин А и минерали от Мъртво море.Той е препоръчителен за дълбокото и пълното почистване на кожата  а аз ви гарантирам, че ще постигате това с минимални усилия и количество.

Популярни публикации