Lumene Glow Illuminating Foundation


Здравейте! 😊 

Днес искам да ви запозная с новият продукт на марката LUMENE, а именно - Хидратиращ фон дьо тен за сияйна кожа SPF 15 Lumene Glow Illuminating Foundation. 

От Lumene ми изпратиха този фон -дьо - тен за да го пробвам, за което сърдечно им благодаря. ☺️
🔹Текстурата му е от типа "гола кожа", като в действителност точно така се усеща.
🔹Сякаш нямаш нищо на лицето си, а в същото време е много покривен и много лек.
🔹Разнася се много гладко, без да оставя следи или да става на петна.
🔹Едно неповторимо усещане за въздушна лекота и сияние.
🔹Озарява кожата, придава изключително естествен, сияен и безупречен вид. 
🔹Съдържа богата на минерали изворна арктическа вода. 
🔹Също и екстрактът от арктическа дива малина, който подхранва кожата и има анти-ейдж ефект. 
🔹Има слънцезащита - SPF 15. 
🔹И най - важното - НЕ съдържа парабени!


Този продукт ме спечели и по друга причина. Може да се смесва и с други фон - дьо - тени, за да получите съвършения цвят за вас. И тъй като аз доста често прибягва до този трик усещам, че ще е много използван от мен, а и ще ми бъде много полезен в работата ми като Makeup Artist.


За направата на грима си на снимките по горе, направих точно това, защото цвета, който ми бяха изпратили, ми беше малко тъмен и за да постигна идеален цвят за мен го смесих с една от мострите, които ми бяха изпратили, а именно тази от снимката на фон - дьо - тен им Lumene BLUR, който между другото се оказа разкош, но за него ще ви разкажа в друга публикация, тъй като смятам непременно да си го закупя, но да се върнем сега на Glow...
В обобщение ще кажа, че за цената  на която се предлага получавате един абсолютно превъзходен продукт, който може да се използва както самостоятелно, така и в смесица с други такива продукти безпроблемно.

Ако и вие като мен, не притежавате съвършено гладка и безпроблемна кожа, която да не се нуждае от грим за да изглежда красива, ако и вие искате нещо по покривно на лицето си - то тогава ви препоръчвам да изпробвате Lumene Glow.

* Благодаря на LUMENE за любезно предоставеният ми продукт! 

Популярни публикации