Finally 😁 HUDA BEAUTY DESERT DUSK PALETTE



Хей  хей .. 
Здравейте всички! 


Предполагам не съм единствената, която е пощуряла по Desert Dusk на HUDA BEAUTY. Исках да я имам от мига,  в който я пуснаха на пазара, но по стечение на обстоятелстватя нямаше как да я притежавам тогава или по точно - и да я имах, нямаше как да я използвам и това ме побъркаше. Трябваше да се грижа за бебо и нямах време да гримирам себе си, камоли да работя, но от както поднових работния процес / не на пълна пара, разбира се. Синът ми все още се нуждае от моите грижи/, аз най - после я притежавм и съм неописуемо щастлива, защото е наистина удивителна. Палитрата е невероятна! Не случайно е най - известната палитра в цял свят в момента и всички са луди по нея и като цяло по продуктите на HUDA BEAUTY




Вдъхновенa от мистериозния пейзаж на пустинята в полумрака, HUDA BEAUTY е хипнотично докосване на арабски лукс. Подобно на съкровищница, преливаща от скъпоценни бижута. Desert Dusk палитрата разполага с всичко необходимо, за да овладеете озадачаващите се очни ефекти в един тънък калъф. С 18 ултра-гъвкави прахови сенки - осем матови нюанса, шест пресовани перли, три дуо-хромирани топери и един чист блясък - палитрата разполага с един много широк спектър от нюанси и текстури. Всеки може да разгърне въображението си така, че да създаде зашеметяващ грим, който не би могъл да остане незабелязан от околните.


Тази палитра е страхотна находка за мен, защото в нея са събрани всички цветове, които аз обожавам. Сенките са много пигментирани, с изключение на някои от цветовете, които трябва да се нанасят с влажна четка за да са толкова ефектни и наситени, колкото изглеждат в палитрата. Блендват се изключително лесно, което ги прави много лесни за работа, не се ронят и не падат прашинки под очите, цветовете са наситени и са адски издръжливи. С грима от снимките бях цял ден - от сутринта до вечерта и цветовете останаха непокътнати, което може да се дължи и на добрата основа за сенки всъщност.



HUDA BEAUTY Desert Dusk е един чудесен избор, ако търсите нещо качествено, компактно и лесно за употреба. Според мен си избива парите и съм много щастлива, че вече мога да й се наслаждавам и да работя с нея. 
_____________________________________________


За направата на грима си, използвах продуктите от снимката. Ако някой ви интересува по - подробно, не се колебайте да ме попитате с коментар под публикацията, в инстаграм @medi.hristova или във Facebook страницата ми Medi Hristova /Makeup Artist and Beauty Lovers.


Популярни публикации