Любими маски за лице - част първа. Marelin Cosmetics

Хей, хей... 
Здравейте всички! 😊 

Освен грима имам още една много силна страст и това е грижата за кожата ми. Не спирам да търся и купувам продукти, свързани с грижата за нея, като най-любими от всички са ми маските за лице, защото от тях виждам моментален ефект /в повечето случаи/. Изпробвала съм какви ли не маски за лице през годините и все още продължавам да експериментирам в търсене на нови, с различна консистенция, вид и начин на приложение. В момента използвам няколко вида маски за лице, за това и публикацията ми за тях, ще бъде разделена на няколко части, за да не ви обърквам.

Днес искам да ви разкажа за едни от любимите ми маски, а именно тези на Израелската козметика Marelin Cosmetics. Както знаете аз съм пристрастена към техните продукти, защото те съдържат минерали от Мъртво море и имат чудотворно, лечебно действие върху кожата ми.


Искам първо да ви запозная с Почистващата Маска с Натурална Кал от Мъртво море - Purifying Mud Mask, защото тя беше и първата, която си купих от тази Израелска козметика и заради която се влюбих в техните маски.
Богатата черна кал от крайбрежието на Мъртво море има научно-доказани ползи за постигане и запазване на здрава и млада кожа, за това калната маска за лице от Marelin Cosmetics е мой абсолютен фаворит сред маските за лице. Искам да ви запозная освен с продукта и с невероятните качества на калта от Мъртво море.
✔️ Тя е богат източник на есенциални минерали за кожата (Мъртво море е естествено находище на най-висока концентрация на минерали в света). Високото съдържание на магнезий и калций имат съществена роля за протичането на естествените процеси на кожата. Подсилва защитните механизми срещу свободните радикали и UV лъчите.
 ✔️ Почистваща функция – натурално почистване с доказано антимикробно действие; абсорбира излишния себум, премахва замърсявания по кожата и я детоксикира. Изглажда текстурата и изравнява цвета на кожата.
✔️ Възстановителни свойства – успокоява и възстановява чувствителната и раздразнена суха кожа, облекчава кожни смущения. Затоплената кал от Мъртво море има дълбок успокояващ и терапевтичен ефект.
Mud маската премахва токсините от кожата и спомага за възвръщането на нейния баланс. Има много приятна гъста, кремообразна текстура и е обогатена с Алое Вера. Маската почиства кожата, без да я изсушава, свива порите и абсорбира излишъка от мазнина и остатъците от грим. След нейната употреба усещам лицето си много свежо и приятно, и забелязах, че от както започнах да я използвам ми излизат все по малко пъпки.
Като резултат виждам, че кожата ми изглежда по-млада, балансирана, чиста и спокойна. Успокоява зачервяванията и подобрява структурата й. Кожата остава някак си подмладена с матов, гладък и спокоен външен вид.



Не бойте се да "нагазите в калта"... 😄
Ще ви бъде много приятно. 🙂
_____________________________________________

Collagen Facial Mask Стягащата маска за лице с Колаген е моето второ попадение от както използвам козметиката на Marelin Cosmetics.


Ако и вие мечтаете за копринено гладка и мека кожа, това е вашият начин да я постигнете. Колагеновата Стягаща Маска на Израелската козметика ще постигне това, само за 5 мин., а ефект ще забележите веднага. Редукцията на нивото на Kолаген и Eластин в кожата намаляват еластичността и здравината й. Влиянието на слънцето, отпускането на лицевите мускули, както и хормоналните промени, също водят до допълнително отпускане и появата на бръчки. Маската ефективно се бори с тези неблагоприятни ефекти, защото съдържа висока концентрация от съставки, които стягат и подсилват кожата, и й придават копринена мекота. Обогатена е с анти-оксидантните Витамини А, В5, С и Е, Колаген и ароматни масла от Лайка, Папая, Грозде, Жожоба, Бадем, Алое Вера, Зехтин, както и минерали от Мъртво море.
Особено подходяща е за жени над 30 годишна възраст, но аз си я използвам и на 27, и много ми харесва. 😊

_____________________________________________

Peel-Off Beauty Mask / Стягаща, отлепваща маска за красота.


Тази маска ме грабна, след като в една от поредните ми поръчки от Marelin, ми бяха сложили няколко мостри / винаги слагат по няколко, което е супер готино,  защото имаш възможността да пробваш и други продукти /, като едната от тях беше точно тази Peel - Off маска. Аз, като всяка нетърпелива жена, веднага хукнах да си направя маска с мострара и познайте - 30 мин. по късно, вече си я бях поръчала. Много ми хареса начина, по който повлия на лицето ми тази маска. Порите ми се свиха до степен незабележими. Усещах охлаждащ ефект докато беше на лицето ми, а след като я отлепих усещах кожата си дълбоко почистена, много гладка, мека и свежа. Умората се беше изпрарила от лицето ми и имах много сияен вид, какъвто не бях виждала скоро. 
Определено маската разполага с 3в1 действие - пилинг, стягане и стимулиране. Аз вече отдавна свърших тази маска и за това си поръчах и следващата, за която ще ви разкажа, а именно ... 
_____________________________________________

Mineral Peeling Mask / Минерална Пилинг Маска 


Това е последната маска, която си закупих миналата седмица и която ме подтикна, да напиша тази публикация, относно маските на Marelin Cosmetics
Несъмнено вдичко горе-посочени маски са мои любими, но тази толкова силно ме грабна, че понякога я използвам и сутрин и вечер. 


Ако следите Блога ми /в което се надявам/, вече знаете, че от известно време се боря с моите лунички, които притежавам по рождение. Вече смея да твърдя, че даже съм се преборила с тях, благодарение на Избелващият Тоник за Лице от същата фирма. При мен обаче основният причинител на лунички е слънцето и за това, точно през лятото имам най - много и тъй като, вече се отървах от тях и не бих искала да ми се появят отново си купих тази маска за лице, като изобщо не предполагах, че ще се превърне в my favorite ever
Тя третира пигментационните петна, в които влизат и моите лунички от слънцето, премахва замърсяванията, изглажда и омекотява кожата, стимулира възстановяването на клетките и подобрява усвояването на другите продукти за грижа на кожата.
И при тази маска усещам охлаждащ ефект, както при Peel - Off - а, но при Минералната маска ефекта на охлаждане е далеч по-силен и по-приятен за мен. Не мога да ви опиша с думи, какво блажено удоволствие предоставя тази маска - толкова е мекичка, ухае страхотно, самия пилинг е супер деликатен, а не едър и силно драскащ. С нея се стои 2мин. и след това 1мин. се массжира лицето - най приятната минута. Абсолютна наслада за сетивата ми. След измиване лицето е толкова свежо, дълбоко почистено  сатенено меко и гладко, сякаш съм посещавала козметик, а то всъщност ми е коствало само 5мин., в които даже са включени нанасянето на маската и измиването на лицето. Напълно подходяща за хора с забързано ежедневие, като моето.
_____________________________________________

Последвайте ме в социалните мрежи⤵️
INSTAGRAM - @medi.hristova
FACEBOOK   - Medi Hristova / Makeup Artist and Beauty Lovers 

Популярни публикации