Избелващ Тоник за Лице и Мултивитаминни Капсули за Лице и Шия - Marelin Cosmetics

                               Хей, хей... 
                    Здравейте всички! 😊 

От дете имам лунички по лицето си и заради това постоянно ме наричаха Пипи, което много ме дразнеше. 😄
Разбира се, като бях малка те не бяха проблем и не съм им обръщала чак такова внимание, но сега - и по точно от няколко месеца насам, не знам защо, но адски ме дразнеха. Лицето ми никога не изглеждаше гладко и с равномерен тен и в дните, когато исках да сложа грим през деня, трябваше да използвам покривен ФДТ вместо лек BB крем и това никак не ми допадаше, още повече в горещите дни, когато лицето ми се поти и този  фон - дьо - тен започваше да се усеща като маска и да задушава кожата ми. Тогава започнах да търся продукти, които премахват пигменти петна и лунички и за щастие не след дълго попаднах на такъв продукт. Ако ме следите в INSTAGRAM / @medi.hristova / или Facebook /Medi Hristova /Makeup Artist and Beauty Lovers/ вече знаете, че аз обожавам Израелската козметика Marelin Cosmetics. Те предлагат на българския пазар невероятни продукти с изключителен състав на минерали от Мъртво море, а както знаете то е с уникално минерално съдържание на водите и това му е донесло славата на целебен извор. В тях има високо съдържание на соли и минерали, като натрий, магнезий, калий, калций, бромид, йод, силиций - природни елементи, познати от хиляди години със своите терапевтични свойства.
И така, един ден ровейки се в сайта им видях, че имат промоция, която беше нещо от сорта - ако купиш нещо за някаква си стойност / не помня каква беше /, получаваш този Избелващ Тоник като подарък и си казах -  що да не.
От тогава не пропускам да следя промоциите в сайта.. 😄
На снимката умишлено съм без никакъв грим /както се и вижда/, за това, моля, игнорирайте червенината до брадичката ми, нещо ме ухапа докато разхождах сина си 🙈.

Избелващия Тоник за лице на Израелската козметика е уникален и благодарение на богатия си комплекс от активни съставки успокоява кожата на лицето. Тези съставки подсилват ензимите в борбата им с пигментните петна, причинени от влиянието на околната среда, стреса и хормонални промени. Лосиона съдържа Витамин С, доказан с антиоксидантния си ефект на забавяне на процесите на стареене. В резултат от комбинацията от съставки води до значително изсветляване на кожата и намаляване на тъмните петна, причинени от излишъка на меланин, хормонални промени, белези, лунички и медикаменти. Лосионът нежно отстранява мъртвите клетки и почиства кожата с помощта на плодови екстракти, които възстановяват баланса на кожата, подпомагат проникването на избелващите кремове, и придават на кожата равномерен светъл тен и усещане за подмладяване.
Използва се много малко количество. Аз буквално си слагам на пръстите една - две капки и внимателно ги втривам върху лицето си, като че ли е един обикновен сапун, като внимавам да не попадне в очите ми. След това изчаквам няколко минути, през които обикновено си мия зъбите и изплаквам обилно с хладка вода. Използвам го само вечер, защото знаете, че след употребата на продукти, които избелват кожата, тя не трябва да бъде излагана на слънце.
И вече нямам луничкиии.. Йеиии... 😀
След това си нанасям от любимите ми Mултивитаминни капсули против бръчки за Шия и Деколте.
Истинско съкровище за кожата на лицето!
Отличен продукт!
Резултата от тях се вижда още след първата употреба. Те НЕ съдържат елементи от Менделеевата таблица, което ги прави още по ценни за моята skin care колекция. Използват се 2 - 3 пъти седмично, но тъй като аз имам много суха кожа, ги използвам всяка вечер. Серума обаче в една капсула е толкова много, че ми стига за две нанасяния и то обилни.
Мултивитаминните капсули овлажняват кожата на шията и деколтето, оставяйки усещане за гладкост и копринена мекота. Колагенът и Хиалуроновата киселина съдържащи се в капсулите стягат и укрепват кожата, а комбинацията от масло от Авокадо, масло от Шипка, масло от Ший и Арганово масло, подхранва допълнително кожата ви. Също така в състава на този уникален продукт са включени Витамин Е, масло от Невен и Гроздови семена, които са мощни антиоксиданти, предпазващи кожата от преждевременно стареене.

Мултивитаминните капсули от Marelin Cosmetics са нещо, което всяка жена, трябва да притежава.
Невероятни!

Популярни публикации