Натурална Козметика Nature Power Cosmetics

Не отдавна по съвсем случаен начин попаднах на тази натурална, hand-made козметика Nature Power и съвсем неочаквано за мен, останах очарована. Кожата ми се повлия страхотно и имаше видими резултати след съвсем кратка употреба, като се има в предвид, че тя е много чувствителна и наистина не ми е необходимо много време за да преценя, дали един продукт е подходящ за мен или не. На снимката виждате всички продукти, които получих в първата пратка, като вече си поръчах и втора, защото както ви казах останах очарована от тази козметика, но за останалите продукти ще ви разкажа в отделна публикация.
Първият и най - силно впечатлил ме продукт е Антицелулитното олио с кипарис, канела и розмарин.

То разгражда целулитните депа и активно работи за по стегната и гладка кожа. Ефект се забелязва веднага.

Следващите ми абсолютни фаворити се оказаха двата скраба за лице. Пилинга за ли с кафява захар и нийм, направи чудо с лице ми. Кожата ми никога преди не е била толкова гладка и мека - като кадифе. Крема за лице също много ми хареса. Има плътна текстура и добре хидратира. Балсама за устни е много добре овлажняващ и мирише божествено. Серума за околоочния кунтур с моркив е супер лесен за употреба в това рол-он шишенце.
Козметиката е изцяло направена с натурални съставки
 Без консерванти, оцветители и изкуствени аромати
 Hand - Made
 Сертифицирана
🌿🍃🌱🌸🌼🏵️🐝🌰💧🦋🐌
😊

Популярни публикации