Какво представлява Розовата Глина

Хей, хей ... 
Здравейте всички! 😊

Преди около месец някъде чух, че Розовата Глина била много полезна...
Аз обаче, дори не бях чувала за Розова Глина, камоли, за какво е полезна тя.
Веднага се зарових в Гугъл за да прочета за какво става въпрос и тогава си казах - О, аз трябва по най - бързия начин да се сдобия с такава глина ...
Оказа се изключително лесна задачи, защото Натуралната козметика, която използвам от вече няколко месеца Nature Power предлага такава маска за лице и аз разбира се, веднага я поръчах. Заедно с нея си поръчах и антицелулитен скраб за тяло, както и почистващо олио за лице.

И така... 

Пристигнаха ми нещата и аз, като всяка жена, веднага се заех да ги пробвам. 

Първо забелязах, че глината далеч не е това розово, което аз си представях. Не знам защо, но аз буквално си представях розов цвят. Беше супер - фина и много лесно си я приготвих, за да си я нанеса на лице. В малък съд се смесват 2-3 ч.л. розова глина с минерална или флорална вода. Оставя се за няколко минути. Разбърква се добре с дървена лъжица, докато се получи гладка, гъста паста. Глината прави реакция с метали, затова използвайте само стъклени, керамични или дървени прибори, когато приготвяте маската си. Стои се с нея няколко минути, като не трябва да изсъхва на лицето ви и се отива с хладка вода. 
Съдържаща натурални микроелементи, розовата каолинова глина подобрява текстурата на кожата, като показва естествения ѝ блясък и я прави супер мека. Кожата ми стана като бебешко дупе, порите ми се свиха и с течение на времето забелязах, че лицето ми е в сравнително по - добро състояние от преди. Действа добре както на нормална, така и на чувствителна и зряла кожа. Спомага изчистването на чувствителна и раздразнена кожа. Има свойството да почиства порите и да абсорбира токсините, което спомага да изпъкне естественият блясък на кожата. В същото време се отнася нежно дори и към най-деликатната кожа. Още нещо, което ми беше много интересно е, че може да се нанася и в зоната под очите, което по принцип е необичайно. Знаете, че там предимно се избягва нанасянето на маски, а тази глина може и дори е препоръчително да се нанася и там.


Едно малко бижу в колекцията ми от маски за лице. Много ме впечатли и освен това има уникални свойства. Препоръчва се за чувствителна кожа, точно както моята, като също е много практична, защото може да се използва за много неща:
🔹маска за лице;
🔹ревитализираща маска за суха, крехка или безжизнена коса;
🔹разкрасяваща вана за омекотяване на кожата, за прочистване и усъвършенстване на структурата на кожата.

*Имайте в предвид, че след измиване кожата се усеща доста опъната и суха, все пак това си е кал, за това е хубаво добре да хидратирате кожата си. 
_____________________________________________

Следващият продукт, който използвам в момента е създаден на минимизира ефекта на "портокалова кожа". Оформящият пилинг "Monoi de Tahiti" очарова сетивата ми с аромата на тропически плодове. Почиства кожата в дълбочина. Органичното масло от авокадо омекотява кожата и се бори с изсушаването, а кокосът я прави гладка и кадифена. В комбинация с Антицелулитното олио, което използвам от същата марка Nature Power работят чудесно и вече съм спокойна, че на почивката си няма да се притеснявам от досадния целулит.
_____________________________________________

Все още обаче, не мога да дам категоричното си мнение за почистващото олио за лице, тъй като в момента използвам друго, но в пътите, в които съм го ползвала ми е харесвало и не мога да кажа нищо лишо за този продукт. Ще Ви споделя мнението си, когато започна да го използвам редовно.
_____________________________________________

Поглезете себе си и сетивата си, като си подарите чисти, натурални продукти.  Без консерванти, изкуствени оцветители и аромати. Тялото и кожата ви ще ви се отблагодарят. 😊


Популярни публикации