Chanel Love 🖤

Най, най, най - любимият ми парфюм за всички времена - CHANEL Mademoiselle!!! 💎🖤💎
Убийствен аромат!  
Coco Mademoiselle е свеж ориенталски парфюм от Chanel. Водещият парфюмер на дизайнерската къща Chanel Жак Полже съчетава ухание на бергамот и портокал с топлината на роза и жасмин върху основата на ветивер и пачули. Ванилия и бял мускус добавят изтънчена чувственост. Одухотворен и сияещ, този парфюм е уловил очарованието на Париж през пролетта и със сигурност улавя и всички мои сетива. Обожавам тялото ми да е обвито с този уникален аромат. Уханието на този парфюм гали сетивата ми и ме пренася в друг свят. Създаден от легендарната законодателка в модата Габриел Шанел, наричана от колегите си Мадмоазел, а от най-близките си приятели просто Коко, Coco Mademoiselle е необикновен и изтънчен, придава чувственост и самоувереност дори на най - взискателните дами.
Една дума - СЪВЪРШЕНСТВО!!! ❤️


Освен парфюмите обаче, аз много обичам и makeup продуктите на CHANEL.
Имам няколко цвята руж, сенки, червила и други неща. До сега не съм била разочарована от нито един продукт на брянда и едва ли някога ще бъда.

Популярни публикации