EcoTools, ZAO Organic

Може да се каже, че леко съм вманиачена в това, всичко да е organic, natural, bio, eco... било то в козметиката, която използвам, храната, с която се храня, материите, които обличам и гримовете, които употребявам. От много време исках да си купя от козметиката ZAO Makeup Bulgaria, защото знам, че те залагат изцяло на органично чисти продукти отвън и отвътре, като използват бамбук освен в състава, дори и за визията на продуктите си , което е страхотно. На мен визията им много ми допада.
Имах щастието да получа подарък, състоящ се от доста неща, като този абсолютно невероятен бронзант за лице, който виждате на снимката беше част от подаръка. Влюбена съм в него. Придава толкова нежно сияние на лицето, толкова glowi и shimmer, толкова пигментиран, като изобщо не остава като нашльокан на лицето, а се разнася много плавно и деликатно. Уникален за лятото, когато вече имаме лек загар и се нуждаем от продукт, който просто да подчертае тена ни и да продаде сияние на кожата ни. Аз го използвам и за тялото, освен за лицето си.
EcoTools също показват нужното уважение към природата, тъй като нещата им също са екопродукт. От четките останах много доволна и ги използвам всеки ден. Изключително меки, без падащи косми и драскане по кожата. Не оставят черти при нанасяне на кремообразен продукт и без гадна миризма. Моята любима от всички е тази за вежди. Наистина е превизходна, много прецизна, тънка и удобна.

Аз, адски много мразя да си плискам лицето с вода, докато го почиствам. Мразя, защото ми влиза вода в носа, в очите, мокря си косата и после тя изглежда мазна и спластена...с две думи - гадна работа, за това от всичко, най по детски се зарадвах на гъбката за почистване на лице. Не знаех, че съществуват такива и в първия момент, когато я видях /тя беше твърда като камък / си помислих :
- Ама, какво е това чудо?!🤔
Но след като прочетох на опаковката, веднага се запътих към банята да я пробвам и да, от тогава всеки Божи ден си почиствам лицето с нея. Става изключително лесно, без цялата да се мокря и почиства много добре кожата.
Като обобщение за двете марки бих казала само едно...
Екологичен финес ✅♻️🌳💚
Благодаря още веднъж на EcoTools и ZAO Organic Bulgaria за чудесните подаръци!

Популярни публикации